V-ați făcut deja planul pentru 2018? Vreți să fiți siguri că aveți toate mijloacele necesare pentru îndeplinirea obiectivelor? Haideți să vă explicăm cum vă putem ajuta să ajungeți de la obiective la rezultate!
Utilizarea unui sistem de gestiune a depozitului atrage după sine creșterea preciziei de operare a mărfurilor, creșterea vitezei de realizare a operațiilor logistice și, implicit, și a productivității, precum și reducerea timpului aferent inventarelor.
Pentru companiile de distribuție, retail, servicii logistice și producție, oferim un sistem complet de gestiune a depozitului, care asistă utilizatorii în realizarea fiecărei operații logistice prin utilizarea tehnologiei de coduri de bare. Prin interfațarea sistemului FluxVision WMS cu sistemul de gestiune ERP se realizează transferul de date corespunzător tuturor proceselor de business.
Cu FluxVision WMS, care se integrează nativ cu SocrateERP, aveți acces la o platformă în care totul funcționează perfect integrat (magazinul online, comenzi client și furnizor, gestiunea stocurilor și a depozitului, politica de prețuri și discounturi, facturarea, încasările, contabilitatea) și aveți acces la rapoarte specializate domeniului de activitate.
Cu FluxVision WMS aveți acces mereu la informații exacte și în timp real cu privire la stocurile de marfă din depozit și asigură o comunicare rapidă între depozite și sediu. Cu ajutorul sistemului nostru puteți administra toate activitățile de depozitare pentru un număr nelimitat de entități.
Cu FluxVision WMS:
- Vă organizați depozitul
- Reduceți timpul de livrare
- Eliminați erorile umane
- Urmăriți și controlați activitatea din depozit
- Reduceți costurile logistice
- Identificați diferențele dintre stocul scriptic și cel fizic
- Prin integrarea cu ERP, generați automat documentele de recepție, livrare sau transfer
- Controlați informația din toate punctele de lucru online, în timp real
De la obiective la rezultate cu FluxVision WMS
Creșteți vânzările și numărul clienților mulțumiți
Uitați de întârzieri! FluxVision WMS vă ajută să livrați comenzile la timp ca să aveți clienți mulțumiți.
Procesați mai rapid și mai corect comenzile client
Un depozit fără hârtii și procesarea automată a comenzilor devine un vin împlinit.
Accesați informația în timp real
Aflați instant dacă produsele comandate de clienți se află sau nu în depozit.
Reduceți timpul alocat picking-ului
Indiferent de dimensiunea depozitului, pickingul se face ușor și corect, cu ajutorul terminalelor mobile.
Utilizați spațiul de depozitare la capacitate maximă
Eficientizați utilizarea spațiului din depozit, ca să puteți depozita o cantitate mai mare de marfă în același spațiu.
Reduceți pierderile
Reduceți cantitatea de produse expirate prin utilizarea metodelor FIFO sau FEFO.
Înregistrați automat toate documentele
Prin integrarea cu sistemul ERP, documentele de recepție, livrare sau transfer se înregistrează automat.