Eliminați “hoții” din depozit

Home / Distribuție / Eliminați “hoții” din depozit

Traversăm o perioadă care ne obligă să ne reinventăm și să putem să ne continuăm activitatea de oriunde am fi. Distribuitorii, la fel ca și transportatorii, sunt unii dintre cei mai solicitați în această perioadă, iar ultimele săptămâni ne-au arătat importanța utilizării unor soluții cloud, care să le permită să nu-și blocheze activitatea și să nu-și dezamăgească clienții. 

O să vă întrebați probabil de ce am ales să vorbesc despre hoții din depozit. Pentru că sunt cei care produc cele mai mari daune. Citeam deunăzi o vorbă care m-a făcut să mă gândesc și la subiectul pentru blog. “Time, the biggest thieves of all” – Timpul, cel mai mare hoț. Timpul înseamnă bani, înseamnă clienți mulțumiți (sau nu), înseamnă comenzi trimise la timp (sau nu), înseamnă productivitate… Timpul afectează performanța depozitului și succesul oricărei afaceri în zona de distribuție. Cum? Explic în continuare câteva dintre zonele cele mai evidente. 

Timpul de procesare a comenzilor 

Unul dintre cei mai importanți KPI pentru depozit este durata de onorare a comenzilor. Prin ghidarea în timp real a operatorilor din depozit, se reduce timpul de realizare și acuratețea livrărilor, se reduc erorile din depozit, scad costurile datorate retururilor și crește loialitatea clienților. 

 

Rutele operatorilor în depozit

Folosirea terminalelor mobile de către operatori optimizează rutele conform unor criterii active, ceea ce salvează din timpul alocat operatorilor pentru efectuarea operațiunii de picking, de exemplu. De asemenea, se reduce și uzura echipamentelor, care înseamnă o altă economisire de bani.

 

Teancul de hârtii din depozit

Transmiterea informațiilor în format electronic crește viteza de reacție a operatorilor la noile sarcini apărute în depozit, scade timpul necesar căutării datelor de care au nevoie și scad costurile de operare. 

 

Introducerea datelor

Introducerea datelor operaționale prin scanarea codurilor de bare, are și ea un beneficiu enorm din punct de vedere al timpului, dar are și alte beneficii legate de eliminarea erorilor la tastarea incorectă. 

 

Rapoarte și indicatori de performanță 

Indiferent de complexitatea datelor, un sistem WMS în cloud oferă acces la toate informațiile cu un singur click, indiferent de locul în care vă aflați. Gestionarea depozitului și a afacerii se poate face din depozit, din birou sau de la distanță. 

 

FluxVision este soluția WMS în cloud care vă ajută să eliminați hoții din depozit și să vă administrați depozitul și afacerea de oriunde v-ați afla. 

 

Prin ce se diferențiază FluxVision de toate celelalte soluții WMS?

Prețuri flexibile – Pe bază de abonament variabil, elimină costurile suplimentare cu licențierea.

Platformă “open” – Permite integrarea sistemului de administrare a depozitului cu orice alte sisteme informatice.

Implementare rapidă – Gradul ridicat de configurabilitate permite clienților care optează pentru FluxVision WMS să fie operaționali în cel mai scurt timp.

Configurare ușoară – Prin intermediul celor 85 de parametri funcționali editabili, FluxVision poate fi setat direct de către client.

Ghidare în timp real – Operatorii din depozit sunt ghidați în timp real prin intermediul modulului WiData, care rulează pe orice dispozitiv mobil.

Aduceți îmbunătățiri în depozit. Solicitați un demo FluxVision WMS!

Leave a Comment